Sopstationen

lördag, oktober 28, 2006

Uppstart P6 lördag 061028.

Jag snackade just med driften om panna 6 som vi haft stoppad för lite reparationer och sanering. I går kväll var uppstarten cirka nio timmar försenad pga lite mer jobb än beräknat. Nu fick jag veta att det blev en del problem vid uppstarten i natt så det blir några timmar till innan vi kan gå in på fastbränsle. Men mellan 15 och 17 i eftermiddag tänder vi igen.
Jag fick ringa vår bränslelogistiker som alltid blir lika ledsen då vi inte sätter igång att elda som planerat, stackars henne. Jag tror att jag kanske förstörde hennes lördag:-(
Men sånt är livet.

Själv ska jag iväg och bråka med mina barnbarn och sedan blir det 50-årsskiva på Tyresö Slott. En gammal kompis från min tid som motorburen ungdom har fyllt gubbe. Nu är det Lodenrock, keps och Eccoskor som gäller:-)

0 Comments:

Skicka en kommentar



<< Home