Sopstationen

söndag, november 19, 2006

Ett jobbigt veckoslut.


Från att allt är Tip-Top tills att man dränks i problem är avståndet kort. Då jag gick hem vid halv sju i fredags hade allt utom panna 1 krånglat. Jag levde några få ögonblick med den villfarelsen. Efter att ha pratat med vakthavande skiftchef fick jag veta att även den hade börjat krångla samtidigt som jag lämnade stationen. Bläh!!
Tubläckor, punktligare än våra fruktkorgar, igensatta asktransportörer, stålmöbler i bränslet etc etc.
Det enda jag fotograferat idag är en trasig brytpinne till en skraptransportör. Men den gör sig inte på bild så jag valde ett kort som jag tog för ett tag sedan, då vi hade lite fritid.
Då lämnade vi stationen och åkte in till ett ställe i stan där man får hacka ut olika formationer i is.

Några gjorde en modell av en sopstation av is från Torne Träsk.........vad säger man? Världsklass!!

0 Comments:

Skicka en kommentar



<< Home