Sopstationen

måndag, december 04, 2006

Fredagsfinal.


Så här slutade det. Fiskgratäng med dillsås, ett rödvin som inte kräver några glas och en hopkomponerad måltid vars diskengagemang endast kräver att man sköljer av en enda gaffel. Imponerande!!
Om ni undrar över Lypsylen som står bredvid så kan jag bara säga en sak: "Produktplacering."
Likt James Bonds filmer måste även denna blog gå ihop. Så jag är tvungen att marknadsföra mer eller mindre seriösa produkter på denna sida.
Så titta på Lypsylen lite extra, vänj er vid tanken på läppglans och vips............så har ni slagit ett slag för Sverige.
"Lypsyl..........because i´m worth it"
Så; nu är reklamkillarna nöjda.
"I´m loving it." (Fiskgratäng alltså.")

3 Comments:

  • Var glad att du får produktplacera Lypsyl! Jag har haft reklam för tarmsköljning på min sida! (Känns fö faktiskt som något du skulle behöva nappa på efter din gratängmiddag i pappform...)

    By Blogger AC Deluxe, at 8:05 em  

  • Mina kunskaper på området är tyvärr marginella. Men efter Siljas specialkryssning: "Tarmskölj Winter 2007", den 8/2-9/2, ska det bli bättre. Bokade biljetter idag. Silja Class, inkl. sköljkåp med allt som behövs för aktiviteterna.

    By Blogger Bernhard, at 9:53 em  

  • Hörde ryktet. Har också förstått att du då kommer att beställa en totalrening och urspolning av hela kroppssystemet. Starkt jobbat Farbror Hårding!

    By Blogger AC Deluxe, at 9:25 em  

Skicka en kommentar



<< Home