Sopstationen

söndag, december 10, 2006

Ratade bidrag....



..som värmer och lyser upp. Så skulle man kunna säga om man vill vara lustig. SVT hade visst haft en sångtävling och en massa människor hade skickat in sina bidrag. Givetvis kom inte alla med. Så det fanns några tusen CD-skivor som de måste göra sig av med.
Och det bästa sättet är förstås "Kontrollbränning."
Så här kommer en kille från TV och slänger ner många nätters slit och svett i P1:an.
Bilden blev inte så bra men det beror nog på att jag samtidigt som jag tryckte av kameran insåg att jag höll på att fota en kändis. Då är det lätt att man blir lite skakig om händerna.

2 Comments:

  • Lööv is in the air! Nu fattar jag varför Farbror Hårding varit så tyst hela helgen! Du har haft en långdejt med Chrille Björkman!!!
    "Snuttenussgull"
    Jag förstår att du var nervös och inte kunde hålla kameran stilla!

    By Blogger AC Deluxe, at 10:19 em  

  • Vuxna män gör saker tillsammans:-)

    By Anonymous Anonym, at 7:10 fm  

Skicka en kommentar



<< Home